Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво не харесвам в алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз съм сменил комплект съединител, горна помпа, лагерпомпа, хидравличен маркуч и спирачна течност.
    Съединителя може да го натискаш с малкия пръст на лявата ръка, толкова е мек.

    На един приятел обаче всичко е заводско от 98ма не е пипал нищо и съединителя е супер твърд, направо ми е трудно да го натискам.

    И двете са 156 твинспарк.
    156 2.0TS

    Comment


    • Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
      Къде го водя, тоя тежък съединител? Или си слушал, оня от Бричка?
      Не съм го видял, а го усещам. Както казах съм пресен алфист и нямам база за сравнение.

      Comment


      • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
        Скърца от тампоните на горните носачи. Досадно, но не ужасно. Преди две години ми замина шарнир на долен носач, тогава вече се чуваше от 50 метра. Ето ти начална насока Иди в сервиз дето разбитат.
        Абсолютно вярно..... наскоро ми се разкърца долен ляв носач и мисля че беше шарнира му понеже и на място да въртя волана скърцаше..... направо не понасях да си карам колата!!!
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

        Comment


        • Шофьорската седалка скърца, не знам от къде. WD-40 не помогна.
          Колата вози твърдо, но пък за сметка на това е стабилна в завоите.
          Съедитителят е твърд.
          Колата е твърде ниска за тъпите български лунни пейзажи.
          За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

          Comment


          • Бе и моята седалка скърца и по-скоро се мести/накланя напред назад като натисна спирачката. Някой да има идея от какво е?
            За 156 фейслифт става въпрос.
            '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
            EGR off, cat off, remap, BMC inbox

            Comment


            • Колеги, помагайте. От известно време радиото в моята Алфа 147 започна да се включва когато си иска, дори когато колата е заключена от няколко дни.

              Comment


              • Зимата ми замръзва жилото на ръчната и няма ръчна.Иначе общо взето съм доволен може би багажника е малко малък

                Comment


                • Първоначално публикувано от consult Покажи съобщение
                  Зимата ми замръзва жилото на ръчната и няма ръчна.Иначе общо взето съм доволен може би багажника е малко малък
                  Това не е фабричен дефект, смени си жилата.


                  Comment


                  • Кое не харесвам хммм

                    Здравейте,колеги алфа имам от 9 месеца и съм доста доволен,като визия безупречна направо се влюбих,но си има и минусите като всяка една кола,това което на мен не ми харесва е :
                    -скърцането,както повечето колеги се оплакват,обаче този проблем при мен остана в миналото след като оправих окачването,въпреки това се чува едно тропане откъм багажника,тая гад не се дава лесно
                    -не толкова добра видимост на пътя
                    -проблеми с електрониката(грешки в бордовия компютър-ABS,SRS,неработещи фарове
                    -бавното загряване на парното през зимата(може и проблема да е от мен,но се съмнявам)
                    -проблемно окачване,както и скъпата му поддръжка
                    -не е кой знае какво,но все пак ме дразни,къде е разположен резервоара за течност за чистачките
                    -дрънченето "присъщо за дизеловия двигател"
                    -твърдият съединител,въпреки че вече му посвикнах това се сещам за сега.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Baphomet Покажи съобщение
                      -бавното загряване на парното през зимата
                      -дрънченето "присъщо за дизеловия двигател"
                      -твърдият съединител,
                      Ако си беше взел бензинова нямаше да имаш такива проблеми
                      И окачването нямаше да се разбива толкова, защото бензиновия двигател е по-лек.
                      Също щеше да има и по-добро поведение на пътя и в завои.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Гледам, че говорите за загряване на автомобила през зимата...
                        Сега при минусовите температури навън, Алфата достига 90 градуса за 30-40 минути. Искам да питам това нормално ли е и трябва ли да сменям термостат?! Чудя се, първо, защото пред лятото (както и през зимата) не минава 90 градуса и ги държи, щом ги достигне. През лятото няма проблем. Даже при 40 градуса не мърда от 90 градуса.
                        Но сега зимата мнооого бавно ги вдига градусите, но пък вътре нямам проблеми с парното!
                        За термостат на БЕР ми искат 140 лева...та се чудех има ли смисъл да се занимавам или това загряване през зимата, не бива да ме притеснява?!
                        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                        ВАЗ 21079 1990 г.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                          Гледам, че говорите за загряване на автомобила през зимата...
                          Сега при минусовите температури навън, Алфата достига 90 градуса за 30-40 минути. Искам да питам това нормално ли е и трябва ли да сменям термостат?! Чудя се, първо, защото пред лятото (както и през зимата) не минава 90 градуса и ги държи, щом ги достигне. През лятото няма проблем. Даже при 40 градуса не мърда от 90 градуса.
                          Но сега зимата мнооого бавно ги вдига градусите, но пък вътре нямам проблеми с парното!
                          За термостат на БЕР ми искат 140 лева...та се чудех има ли смисъл да се занимавам или това загряване през зимата, не бива да ме притеснява?!
                          За термостат си си .При мен беше същата мъка миналата година по това време.Със зор стигаше до 90г. и то в градски условия след като я, сръчкам. Смених термостата с Бер(към 120 лв с малка отстъпка :д) и сега за 10мин си заковава 90г и не мърда.
                          Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
                          New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

                          Comment


                          • С бензнчето TS 1.6 няма никакви твърди съединители, поне при мен - съединителя е уникално мек и е удоволствие да се превкл. скорости, скоро зацопнах в една кална локва и карах по чорапи Всичко е мега леко и приятно.

                            Не ми харесват поскръцванията тум-там, но както чета, това му е чара на модела
                            Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                            Comment


                            • Термостат от рено 5 в маркуча за 12лв., ако не ти се дават 150 за БЕР и газ.
                              Но за да загрее jtd-то си иска настъпване, ако стои на място или караш на ниски обороти няма загряване. На стилото сложих БЕР, сега на алфата сложих от рено 5, че бях останал без пари. Загряват еднакво(или ако има разлика е малка).
                              По малките улички или в задръстване няма загрянане(или отлепяне от минимума), но като настъпя по някой булевард за 3-4км почва де се мести стрелката и след още толкова вече е на работна температура(при мен е на 80'С, че срелката не показва вярно).
                              '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                              EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                              Comment


                              • Каква е разликата в монтжа на термостат от Рено 5 и оригинален на Алфа?
                                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                                ВАЗ 21079 1990 г.

                                Comment

                                Working...
                                X